Bestelprocedure

Het bestelproces stap voor stap

Wj zijn een  internetwinkel waar u de mogelijkheid heeft om online producten te bestellen. Om veel gestelde vragen voor te zijn, zetten we hier ons bestelproces uiteen zodat u weet tijdens welke stappen in het bestelproces u keuzes kunt verwachten.

Bestellen bij ons kan 24 uur per dag gedurende 7 dagen per week. De internetwinkel gaat namelijk nooit dicht. Snel, gemakkelijk en voordelig!

Voorafgaande aan het bestelproces

Op zoek naar een product? Dan kunt u het menu van onze website gebruiken om een keuze te maken welk type product, merk of eventuele andere kenmerken u wenst.

Bestellen

U heeft het product naar keuze gevonden? Dan heeft u twee opties:

  1. Afhalen. 
    Indien u op deze knop klikt, ziet u onze contactpagina met daarop het adres van ons magazijn, dit kan echter alleen op afspraak.
  2. Bestellen
    Indien u op deze knop klikt, gaat u verder in ons online bestelproces. Hier de uitleg van de stappen die u tegenkomt.

Stap 1: Winkelwagen overzicht

U heeft op bestellen geklikt en komt in de winkelwagen. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling en heeft u de mogelijkheid eventuele wijzigingen door te voeren of producten en accessoires toe te voegen.

Bent u zeker van uw bestelling en kloppen de gegevens dan klikt u op ‘ga verder naar stap 2’. 

Stap 2: Persoonlijke gegevens en betaalmogelijkheden

U ziet nogmaals het winkelmandje met de producten die u wilt afrekenen. Daaronder ziet u diverse betaalmogelijkheden. U heeft de keuze uit:

  • iDeal (internet bankieren, alleen voor NL)
  • Bankoverschrijving (2 dagen extra levertijd)
  • Mastercard, Visa, Amex, PayPal (2% extra kosten)
  • Afterpay

(1 dag extra levertijd)

Verder met stap 2

Maak uw keuze uit de betaalmogelijkheden.

  • Vul uw persoonlijke gegevens in
  • Vink de box aan waar staat ‘ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden’. Indien u de algemene voorwaarden nog wilt lezen verwijzen wij u naar de klantenservice pagina of de link onderaan onze site.
  • Klik vervolgens op ‘bestelling verzenden’.
  • U heeft uw bestelling geplaatst.
  • U krijgt een email ter bevestiging van het plaatsen van uw bestelling

De bestelling komt bij ons binnen en wij controleren de bestelling.

  • U gaat nu - afhankelijk van uw keuze voor betaalmogelijkheid - door naar de betaalomgeving. Indien u gekozen heeft voor iDeal gaat u nu naar uw eigen bankomgeving. Indien u gekozen heeft voor rembours gaat u uiteraard niet door.
  • Zodra u betaalt heeft krijgt u een email ter bevestiging voor het betalen van uw bestelling

De bestelling springt bij ons op ‘groen’ wat betekent dat u betaling akkoord is. Wij nemen de betaling direct in behandeling.


  • U krijgt de bestelling thuisbezorgd. Indien nodig nemen wij - voor de aflevering van de door u bestelde goederen - contact met u op voor het maken van een afspraak.

Annuleren

Wij staan voor snelle leveringen en daarom is ons bestelproces ingedeeld in slechts 2 stappen. U bedenkt zich echter na het invullen van deze 2 stappen en wilt de bestelling annuleren? Dat kan. Stuurt u een e-mail naar info@boombuy.nl of bel met 020-7371006. Wij annuleren uw bestelling direct.  

Vragen over online bestellen

Indien u vragen hebt, kunt u tijdens openingstijden contact opnemen 020-7371006 of stuur ons een email info@boombuy.nl.

Boombuy.nl

Houtmankade 97 HS

1013 MT AMSTERDAM

 

  • Geen producten gevonden
Gratis verzenden vanaf € 50,-